Äänikirjojen maailma

Keäslomareissujen automatkoilla pieniksi pelastuksiksi ovat osoittautuneet äänikirjat. Olen itsekin näitä silloin tällöin pitkillä automatkoilla kuunnellut, mutta meidän perheessä nämä ovat olleet todellinen hitti lasten kohdalla. Takapenkki on hiljentynyt pitkäksi aikaa äänikirjan maailmaan ja matka on sujunut rattoisesti.
Itsellä käytössä on Elisa Kirja, jonne rekisteröimällä saa ensimmäisen kirjan ilmaiseksi, joko äänikirjan tai e-kirjan. Tämänkään jälkeen palvelusa ei ole kuukausimaksuja tms, vaan omaan verkkokirjahyllyyn voi hankkia juuri niitä kirjoja mitä itse haluaa, ja siihen tahtiin kuin itse toivoo. Kannattaa ilman muuta hyödyntää ilmainen kirja, vaikka kesälomalukemiseksi tai -kuunteluun.

Itse olen ollut asiakkaana melkein vuoden ja asiakkuuden aikana Elisa on useamman kerran tarjonnut kirjan jopa ilmaiseksi. Palvelusta löytyy muutoinkin koko ajan useita täysin ilmaisia kirjoja.
Olen saanut muutaman kirjan myös ilmaiseksi Veikkauksen etuasikkuuden kautta. Tästä olen kirjoitellut aiemmin talvella.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaapin täyteen pesuaineita ja kosmetiikkaa

Pesuaineet ja kosmetiikka alkoi olla vähissä ja päätin kerralla täydentää varastoja oikein kunnolla. Olen aiemminkin kirjoitellut Luxplussa...